Etykiety

niedziela, 30 grudnia 2012

Raport RR5 i RR6

Dziewczynki w dalszym ciągu jest u mnie jeszcze kanwa Agnety i Tami z RR 5 .Ale obiecuję że  zaraz po Nowym roczku wyruszą do Tysi z Haftytiny , której obiecałam wpaść na kawę ale sama Aniołku widzisz ,że cośik mi ten czas jakby przez palce ucieka .Przepraszam ale nawał grudniowych prac i małe choróbsko mnie wykończyło -jak zapewne nie jedną z Was. 
Korzystając z okazji zbliżającego się jutrzejszego wskoku do Nowego 2013 roczku życzę wszystkim wszystkiego o Niebo lepszego od tego co w tym Roczku miało miejsce.Zdrówka bo jest najważniejsze i miłości osób najbliższych.
I dużo uśmiechu na twarzy ,by każdy dzień się od tego właśnie rozpoczynał.
 Od uśmiechu.
Przesyłam dla Was buziaki.Ania(Hanka).
Ps. OBY HAFCIKI WAM SIĘ NIE ZNUDZIŁY I BYŚMY MIAŁY WIĘCEJ CZASU NA NASZE MAŁE HAFTOWANE CO NIE CO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz