Etykiety

czwartek, 13 czerwca 2013

trochę się nazbierało...

Witajcie
 na początek RR 6
Bardzo dziękuje za wyszycie mojego obrazka, wygląda bardzo ładnie, wyszyję jeszcze obrazeczek nr 6 czyli talerzyk z ciasteczkami i będzie gotowe.
Mam w domciu kanwę Miki, na której brak talerzyka z ciasteczkami (obrazek nr 6), oraz posiadam kanwę Hanki, i tutaj mam większy problem, bo jest tylko wyszyta patera (obrazek nr 3) i filiżanka (obrazek nr 1) przez samą Hanię, i mam pytanko: co teraz mam wyszywać? Czy obrazek nr 2 , dzbanuszek, czy moze jakiś inny, bo dzbanuszek juz wyszywałam? Pogubiłam się w tym rr, ale to też trochę mnojej winy , bo sama pomyliłam kolejność na początku ;(.

Wczoraj dostałam moje ciasteczka i dzbanuszki, dziękuje ogromnie każdej koleżance z osobna za włożoną prace w wyszycie obrazeczków, wyglądają superowo.

Na tapecie u mnie teraz buciki na kanwie K-reni2.
Są w moim posiadaniu ciasteczka Miki i Małgosi, buciki Brzyduli, dzbanuszki Ani i Imawe.
Trochę się tego nazbierało ale postaram się szybko obrobić.

Gorąco pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za wyszyte obrazeczki na moich "szmatkach".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz