Etykiety

czwartek, 28 czerwca 2012

Kanwy u mnie

Dziewczyny, bardzo Was przepraszam, że nic jeszcze tu nie napisałam. Miałam spore problemy osobiste, dlatego nawet nie zaglądałam do internetu. Nie przeszkodzi mi to jednak w zabawie z Wami. Do tej pory dostałam kanwę Pelasi, na której zaczęły pojawiać się już krzyżyki (zdjęcia dołączę, jak aparat wróci z naprawy). Dzisiaj sąsiad przyniósł mi moje awizo, które listonosz znowu wrzucił nie do tej skrzynki i bardzo możliwe, że były to jakieś kanwy. Obawiam się, że mogą do Was wrócić. Jeśli tak się stanie, obiecuję pokryć koszty przesyłki i bardzo Was za zamieszanie przepraszam.

1 komentarz:

  1. Olu dziekuje za wiadomosc.Co do kanw moich powinnas miec dwie kanwy.Wiem tez,ze Marzenka wyslala do Ciebie tez.Moze to awizo to wlasnie kanwy Marzenki.

    OdpowiedzUsuń